Wat sinn d'Käschte fir Versus ze kréien e Client ze behalen?

Acquisitioun versus Retentioun

Et ass e puer herrschend Wäisheet datt de Käschte fir en neie Client ze kréien ka 4 bis 8 Mol den Käschte vum Erhalen eent. ech soen herrschend Wäisheet well ech gesinn dës Statistik dacks gedeelt awer ni wierklech eng Ressource fir domat ze goen. Ech bezweifelen net datt e Client ze halen manner deier fir eng Organisatioun ass, awer et ginn Ausnamen. Am Agenturgeschäft, zum Beispill, kënnt Dir dacks handelen op - e Client dee fortgeet gëtt duerch e méi rentabelen ersat. An dësem Fall e Client ze halen Kënnt kascht Äre Betrib Suen iwwer Zäit.

Egal wéi, déi meescht Berechnunge sinn aktuell well den Impakt vun de Clienten op eis Marketingefforten. Sozial Medien, Online Temoignagë, Iwwerpréiwungssiten, a Sichmaschinne bidden onheemlech Referratiounsween fir nei Clienten. Wann d'Firmen mat deenen Dir schafft zefridden sidd, deelen se dat dacks mat hirem Netzwierk oder op anere Site. Dëst bedeit datt eng schlecht Retentioun hautdesdaags eng negativ Auswierkung op Är Acquisitiounsstrategie huet!

Acquisitioun versus Retentiounsformelen (Jores-)

  • Client Attrition Taux = (Zuel vu Clienten déi all Joer verloossen) / (Total Unzuel vu Clienten)
  • Client Retention Rate = (Total vun de Clienten - Zuel vun de Clienten déi all Joer verloossen) / (Total vun de Clienten)
  • Client Liewensdauer Wäert (CLV) = (Total Gewënn) / (Client Attrition Rate)
  • Client Acquisitiounskäschten (CAC) = (Total Marketing a Verkafsbudget inklusiv Salairen) / (Zuel vun de Cliente kritt)
  • Käschte vun Attrition = (Client Lifetime Value) * (Zuel vu jährleche Clienten verluer)

Fir Leit, déi dës Berechnungen nach ni gemaach hunn, kucke mer op den Impakt. Är Firma huet 5,000 Clienten, verléiert all Joer 500 dovun, a jidd bezilt $ 99 pro Mount fir Äre Service mat enger Profittmargin vun 15%.

  • Client Attrition Rate = 500/5000 = 10%
  • Client Retention Rate = (5000 - 500) / 5000 = 90%
  • Liewensdauer Wäert vum Client = ($ 99 * 12 * 15%) / 10% = $ 1,782.00

Wann Äre CAC $ 20 pro Client ass, ass dat zolidd zréck op Marketing Investitioun, $ 10k ausginn fir déi 500 Clienten z'ersetzen déi fort sinn. Awer wat wann Dir d'Retentioun 1% erhéije kënnt andeems Dir weider $ 5 pro Client ausgitt? Dat wären $ 25,000 fir e Retentiounsprogramm ausginn. Dat géif Äre CLV vun $ 1,782 op $ 1,980 erhéijen. Wärend der Liewensdauer vun Äre 5,000 Clienten hutt Dir Är Fazit just ëm bal eng Millioun Dollar erhéicht.

Tatsächlech, eng 5% Erhéijung vum Client # Retention Taux erhéicht de Gewënn ëm 25% op 95%

Leider, no den Donnéeën, déi doriwwer agefaange goufen infographesch vun Invesp, 44% vun de Firmen hu méi e grousse Fokus op # Acquisitioun wärend nëmmen 18% op # Retention fokusséieren. Firme musse erkennen datt Inhalter a sozial Strategien dacks méi Wäert op de Wee vun der Retentioun liwweren wéi se mat der Acquisitioun maachen.

Client-Acquisitioun-versus-Retentioun

2 Comments

  1. 1
  2. 2

Wat denks du?

Dëse Site benotzt Akismet fir Spam ze reduzéieren. Léiert wéi Är Kommentarfaten veraarbecht ginn.