Analytics & TestenInhalt MarketingEcommerce a RetailMarketing InfographicsSich MarketingSocial Media & Influencer Marketing

Wat sinn d'Käschte fir Versus ze kréien e Client ze behalen?

Et ass e puer herrschend Wäisheet datt de Käschte fir en neie Client ze kréien ka 4 bis 8 Mol den Käschte vum Erhalen eent. ech soen herrschend Wäisheet well ech gesinn dës Statistik dacks gedeelt awer ni wierklech eng Ressource fir domat ze goen. Ech bezweifelen net datt e Client ze halen manner deier fir eng Organisatioun ass, awer et ginn Ausnamen. Am Agenturgeschäft, zum Beispill, kënnt Dir dacks handelen op - e Client dee fortgeet gëtt duerch e méi rentabelen ersat. An dësem Fall e Client ze halen Kënnt kascht Äre Betrib Suen iwwer Zäit.

Egal wéi, déi meescht Berechnunge sinn aktuell well den Impakt vun de Clienten op eis Marketingefforten. Sozial Medien, Online Temoignagë, Iwwerpréiwungssiten, a Sichmaschinne bidden onheemlech Referratiounsween fir nei Clienten. Wann d'Firmen mat deenen Dir schafft zefridden sidd, deelen se dat dacks mat hirem Netzwierk oder op anere Site. Dëst bedeit datt eng schlecht Retentioun hautdesdaags eng negativ Auswierkung op Är Acquisitiounsstrategie huet!

Acquisitioun versus Retentiounsformelen (Jores-)

  • Client Attrition Taux = (Zuel vu Clienten déi all Joer verloossen) / (Total Unzuel vu Clienten)
  • Client Retention Rate = (Total vun de Clienten - Zuel vun de Clienten déi all Joer verloossen) / (Total vun de Clienten)
  • Client Liewensdauer Wäert (CLV) = (Total Gewënn) / (Client Attrition Rate)
  • Client Acquisitiounskäschten (CAC) = (Total Marketing a Verkafsbudget inklusiv Salairen) / (Zuel vun de Cliente kritt)
  • Käschte vun Attrition = (Client Lifetime Value) * (Zuel vu jährleche Clienten verluer)

Fir Leit déi dës Berechnunge nach ni gemaach hunn, loosst eis den Impakt kucken. Är Firma huet 5,000 Clienten, verléiert 500 vun hinnen all Joer, a jidderee bezilt $ 99 pro Mount fir Äre Service mat engem Gewënnspill vun 15%.

  • Client Attrition Rate = 500/5000 = 10%
  • Client Retention Rate = (5000 - 500) / 5000 = 90%
  • Liewensdauer Wäert vum Client = ($ 99 * 12 * 15%) / 10% = $ 1,782.00

Wann Äre CAC $ 20 pro Client ass, ass dat zolidd zréck op Marketing Investitioun, $ 10k ausginn fir déi 500 Clienten z'ersetzen déi fort sinn. Awer wat wann Dir d'Retentioun 1% erhéije kënnt andeems Dir weider $ 5 pro Client ausgitt? Dat wären $ 25,000 fir e Retentiounsprogramm ausginn. Dat géif Äre CLV vun $ 1,782 op $ 1,980 erhéijen. Wärend der Liewensdauer vun Äre 5,000 Clienten hutt Dir Är Fazit just ëm bal eng Millioun Dollar erhéicht.

Tatsächlech, eng 5% Erhéijung vum Client # Retention Taux erhéicht de Gewënn ëm 25% op 95%

Leider, no den Donnéeën, déi doriwwer agefaange goufen infographesch vun Invesp, 44% vun de Firmen hu méi e grousse Fokus op # Acquisitioun wärend nëmmen 18% op # Retention fokusséieren. Firme musse erkennen datt Inhalter a sozial Strategien dacks méi Wäert op de Wee vun der Retentioun liwweren wéi se mat der Acquisitioun maachen.

Client-Acquisitioun-versus-Retentioun

Douglas Karr

Douglas Karr ass CMO vun OpenINSIGHTS an de Grënner vun der Martech Zone. Den Douglas huet Dosende vun erfollegräiche MarTech Startups gehollef, huet an der Due Diligence vun iwwer $ 5 Bill bei Martech Acquisitioune an Investitiounen gehollef, a weider fir Firmen ze hëllefen fir hir Verkafs- a Marketingstrategien ëmzesetzen an ze automatiséieren. Den Douglas ass en international unerkannten digitale Transformatioun a MarTech Expert a Spriecher. Den Douglas ass och e publizéierten Auteur vun engem Dummie's Guide an e Business Leadership Buch.

Verbonnen Artikelen

Zréck erop zum Knäppchen
Zoumaachen

Adblock entdeckt

Martech Zone ass fäeg Iech dësen Inhalt ouni Käschten ze liwweren, well mir eise Site monetiséieren duerch Ad-Recetten, Partnerlinks a Sponsoren. Mir géifen appreciéieren wann Dir Är Annonce Blocker ewechzehuelen géif wéi Dir eise Site Vue.